امیــرحسین قلب مامانامیــرحسین قلب مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

نـفسآی مـامـانی

شیـنگولی مـامـان 7 مـاهه شُدنت مبآرک

1394/3/2 14:09
نویسنده : مـامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم بوس پســر طلای مامانی سـلام

خوبی عسلم ؟ الهی قربونت برم عزیزدلم ماشالله بهت  جونم که روز به روز داری بزرگتر میشی ماه من

7 ماهه شدنت مبارک  خوشگلم

خب اگه بخوام ازت بگم اینه که دلم خیلی میخواد سریع بغلت کنم ووووی وروجک منی تو ، تمام سختی ها داره میگذره و روز به روز به اومدنت نزدیک میشیم ، وای مامانی اگه بدونی چقدررر دلم پر میزنه واسه اون لحظه که تو دنیا میای و من صاحب دوتا شیر پسر میشم .. الهی شکرت

امسال با همه تابستونا فرق داره آخه تو هستی جیرجیرک کوشولوی مامان

 

پسندها (6)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیکتا
5 خرداد 94 16:08
سلام ممنون که سر زدید وب شما هم خیلی عالیه لینک شدید ....
مـامان
پاسخ
سلام عزیزممم مرسیی
مامان گیلدا
5 خرداد 94 21:39
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون.
مـامان
پاسخ
سلام چشم