امیــرحسین قلب مامانامیــرحسین قلب مامان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

نـفسآی مـامـانی

امیر حسینم چقدر زود بزرگ شد

1395/4/4 22:37
نویسنده : مـامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولیای مامانی

شما بهتتتترین هدیه های عشق منو باباجون هستین ، اینقدر دوستتون دارم که حد و اندازه نداره بغل

این روزا وقتی عکس های کوچولویی امیر حسین جان رو نگاه میکنمگذر زمان رو خیلی خوب حس میکنم ، پسرم ماشالله هرروز داره بزرگتر میشه و کم کم میتونه حرفاشو با واضحیت بیشتری به ما بفهمونه ... خداروشکر میکنم برای داشتن این سه نعمت بزرگ زندگیم  تکیه گاه های محکم من ...

امشب شب اول قدر هست ، از تکام دوستان التماس دعا دارم .. توی این شب های عزیز مارو فراموش نکنید ..

عکس هایی از کوچولویی های پسرم که خیلییییییی دلم هوای نی نی بودنشو کرده بغل

پــسر کوچولوی من بغل

جـــــــان مامانی

عکس ها در ادامه مطلب

پسرم و داداشیش

مامان جوون انشالله هزار ساله بشی

پسندها (1)

نظرات (0)